Garantia Produselor
Garantia reprezinta obligatia legala si contractuala pe care vanzatorul o are fata de utilizator, in legatura cu calitatea produselor si serviciilor oferite.
Obligatia de garantie a vanzatorului ia nastere in momentul ridicarii coletului in cazul produselor expediate prin curier.
Toate produsele comercializate de vanzator trebuie montate, aplicate sau instalate conform indicatiilor vanzatorului. Vanzatorul nu este responsabil de daunele produse de utilizarea incorecta a produselor achizitionate.
Nu fac obiectul garantiei: defectiunile aparute in urma montarii, utilizarii sau manipularii neadecvate a produselor de catre cumparator. (exemple: utilizarea la exterior a unui produs cu recomandarea de utilizare la interior, etc.).
De asemenea, nu fac obiectul garantiei produsele ce prezinta urme de uzura in conditii normale.
Garantia oferita clientului inceteaza la atingerea termenului de valabilitate, respectiv dupa o perioada de un an de la data achizitionarii.
Nu fac obiectul garantiei alte produse decat cele achizitionate de utilizator, produse ce nu apar in in factura de achizitie.
Utilizatorul care a constatat primirea unui produs necorespunzator poate face uz de garantia oferita de vanzator, in temeiul legii nr.449/2003. Aceasta constatare se va efectua in prezenta unui reprezentant al vanzatorului.
Daca produsul receptionat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile prezentate pe site sau prezinta defecte, cumparatorul poate solicita returnarea acestuia pentru a fi inlocuit cu un alt produs sau poate opta pentru rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, cumparatorul va plati diferenta. Daca valoarea produsului inlocuitor este mai mica, cumparatorul va primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor.
Daca un anumit produs nu poate fi inlocuit cu un altul identic sau similar, atunci se va restitui contravaloarea acestuia.
Perioada maxima de timp in care problemele legate de garantie sunt solutionate este de 15 zile calendaristice.
Pentru solutionarea garantiei este necesar sa respectati unul din urmatorii pasi:
a) sa ne contactati in scris la adresa de e-mail office@neonish.ro, mentionand numele dvs., numarul facturii de achizitie si un numar de telefon;
Este obligatoriu ca produsul ce face obiectul rezolvarii garantiei sa fie insotit de de o copie sau originalul facturii de achizitie, pentru a se face dovada efectuarii tranzactiei si a identificarii produsului.